Wayne Dyer وین دایرکتاب صوتی موفقیت

دانلود کتاب درمان با عرفان اثر وین دایر – نسخه صوتی

کتاب درمان با عرفان اثر وین دایر به صوت صوتی و کامل برای شما عزیزان آماده شد و میتونید همین الان از سایت بیلیونرها تهیه کنید.اگر دنبال تحقق رویاهتون هستید و میخواهید باورها و دیدگاه تون رو نسبت به جهان هستی تغییر بدید، کتاب صوتی درمان با عرفان نوشته Wayne Dyer (وین دایر) میتونه بهترین کتاب تحول فردی باشد.

دكتر «وين داير» روان‌‌پزشك و سخنران معروف جهان و نويسندة پرفروش‌ترين كتاب‌هاي روا‌ن‌شناسي، در اين كتاب چشم‌انداز تازه‌اي از جهان‌بيني و خودآگاهي پيش روي شما مي‌گشايد و شما را به عالم الهام و اشراق و روشن‌بيني مي‌برد. او براساس تجربيات خويش شما را قانع مي‌سازد كه با بكارگيري روش‌هاي ارائه شده مي‌توانيد به ناممكن‌ترين روياهاي خود تحقق بخشيد و به آرزوهاي ديرينه‌تان دست يابيد. شما با کتاب صوتی درمان با عرفان مي‌توانيد زندگي‌تان را در مسير دلخواه هدايت كنيد و به هرآنچه مي‌خواهيد برسيد، مشكل‌ها را به فرصت‌ها بدل كنيد، روابط خود را بهبود بخشيد و زندگي سرشار از نعمت و بركت براي خود بيافرينيد.

کتاب درمان با عرفان اثر وین دایر+دانلود,کتاب صوتی درمان با عرفان وین دایر
کتاب درمان با عرفان اثر وین دایر+دانلود,کتاب صوتی درمان با عرفان وین دایر

آنطور که وین دایر در مقدمه درمان با عرفان نقل می کند تحول فکری او بر سر گور پدرش اتفاق افتاده است. پدر او یک مرد لا ابالی بوده که خانواده را ترک می کند . وین دایر از پدرش جز از طریق سخنان اطرافیان آشنایی نداشته است . او 34 سال از عمرش را با کینه و نفرت از پدرش سپری میکند تا اینکه در همین سن موفق می شود قبر پدرش را در یکی از شهرهای جنوبی یافته و بر سر آن حاضر شود . او در درد دل دوساعته اش با پدر بالاخره موفق می شود او را مورد عفو قرار دهد و به قول خودش با این کار شیرینی و لذت عفو را می چشد . لذا او اساس تمام تحولات روحی خود را عفو و بخشایش پدرش می داند .
او مدعی است بعد از این تحول تمام عالم دست بدست هم داده تا او تجربیات ذهنی و فکری خوبی داشته و پله های موفقیت و شهرت را خیلی سریع بالا برود .

ادبیات وین دایر در کتابش ادبیات علمی نیست و این کاملا درست است چراکه مخاطب مورد نظر وین دایر عموم افراد جامعه آمریکا هستند و عموم هر جامعه ای از سخنان سنگین فلسفی و استدلالی و علمی گریزانند . لذا روشی که ایشان انتخاب کرده به حساب مخاطب مد نظرشان کاملا زیرکانه و درست است .

بخشی از کتاب درمان با عرفان :

جسم ما موجودیت فیزیکی ما را شامل می شود که در بر گیرنده تمامی خواص فیزیولوژیک ماست و مشتمل است بر وزن،استخوان ها ،دستگاه گردش خون،پوست،چشمان،ناخن ها،قلب ،شش ها،کلیه ها و اعضای دیگری که جسم ما را تشکیل می دهند. ما در مقام انسان چیزی بیش از یک مشت گوشت و پوست و استخوان و اعضای مشابه آن هستیم.
هر عضوی که در جسم خود می بینیم نظیر آن را در جسم سگ،خوک و یا اسب نیز می توان یافت.اما بُعد منحصر به فرد ما که نود و نه درصد از موجودیت ما را تشکیل می دهد نامرئی،بی بو و غیر قابل لمس است؛و حواس پنجگانه که تنها نسبت به جهان جسمی و مادی حساس است در آن راه نفوذ ندارد.بخش بزرگ وجود ما در فراسوی جسم ما قرار دارد.ذهن یا افکار یا احساس هوش عالی تر یا هر نام دیگری که به آن بدهیم فاقد حالت جسمانی است و افکار،آگاهی و وجود معنوی ما را در بر می گیرد و ماهیت مادی ندارد.
جسم شما پیرو قوانین جهان مادی است و در طول زندگی شما چندین بار تغییر شکل می دهد.هر سلول در بدن شما هر هفت سال یک بار تغییر می کند،اما روان شما همچنان پایدار است.شما زمانی یک طفل نوزاد بودید و بعد بدل به یک کودک نا بالغ و سپس یک نوجوان شدید و حال موجود دیگری هستید که بستگی به سن فعلی شما دارد و بعد بدل به چیز دیگری خواهید شد.
جسم شما به دفعات متعدد تغییر شکل می دهد اما روان شما همچنان پا برجا و بدون تغییر باقی می ماند و هنگامی که این مفهوم را درک کردید در آستانه عبور از دروازه ای قرار خواهید گرفت.هر چیزی که ساخته و پرداخته دست انسان است در ابتدا با یک اندیشه،یا تفکر،یا ایده،یا بینش یا الهام یا تصویر ذهنی آغاز می گردد و سپس به طریقی منجر به خلق فرآورده تازه ای می گردد.
هر یک از ما در هر روز هزاران بار این مراحل را طی می کنیم و نهایت آن است که تبدیل به موجودی می شویم که از محدودیت های جسمی خود فراتر رفته و دیگر اسیر و برده جسم خود نیستیم.هنگامی که تنها در قالب جسم خود هستیم،در جهان محدودیت های مادی زندگی می کنیم.محدودیت هایی که بر جسم ما حاکمند حدودی هستند که امور را بر ما تحمیل،و مرزهایی پیرامون ما ترسیم می کنند که از آن ها فراتر نمی توانیم برویم.مثلاً قادر به حمل بیش از مقدار معینی وزنه نیستیم،توان دویدن با سرعتی بیش از مقدار معینی را نداریم.بیش از یک میزان مشخص نمی توانیم کار کنیم؛این ها تمام محدودیت هایی هستند که ماهیت مادی دارند. 
حال تصور بخش هایی از خود را کنید که بی حد و مرز هستند.افکارتان،هیچ محدودیتی برای نیروی اندیشیدن ندارد،شما می توانید تصور انجام هر کاری را بکنید،می توانید در عالم تفکر محض و فارغ از جسم خود ارتباط کامل با طرف مربوطه داشته باشید،هر چیزی باشید،به هر نقطه بروید،تمام خواسته های خویش را تجربه کنید. 
شما می توانید بخش زیادی از زندگی خود را در جهانی والاتر از جسم خاکی خود زیست کنید،یعنی در فرا رفتن از جهان مادی و در عین حال می توانید به جسم خویش احترام بگذارید،آن را قبول کنید،نیاز های آن را بپیذید،و پیام های جسمی خود را با عشق و علاقه دریافت کنید،و بدانید که این جسم خاکی و پیام های آن در خدمت خویشتن واقعی شماست. 
زندگینامه دکتر وین دایر
Wayne Dyer,زندگینامه دکتر وین دایر

مختصری درباره وین دایر :
در سال 1940 در شهر دیترویت به دنیا آمد . او کودکی سخت و مشقت باری را پشت سر گذاشت ولی به رغم همه دشواریها تحصیلات خود را به پایان برد و با اخذ درجه دکترا در رشته روانشناسی مشاوره ای با سمت استادی در دانشگاه به تدریس پرداخت .
او صاحب تالیفات متعدد و شهرت زیاد در جامعه فعلی آمریکاست و نوار سخنرانیهایش به وفور تکثیر شده است .کتاب او یعنی “عرفان داروی دردهای بی درمان” پرفروشترین کتاب در دو سال پیاپی در ایالات متحده بوده است.

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ – درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان “چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟” در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

کتاب صوتی درمان با عرفان نوشته Wayne Dyer (وین دایر)
کتاب صوتی درمان با عرفان نوشته Wayne Dyer (وین دایر)

فهرست مطالب کتاب صوتی درمان با عرفان از وین دایر به شکل زیر میباشد:

  • پیشگفتار مترجم
  • پیشگفتار مولف
  • فصل اول: فراروی به فراسوی جسم و عالم مادی یا تجربه روح
  • فصل دوم: تفکر
  • فصل سوم: وحدت وجود
  • فصل چهارم: وفور و برکت
  • فصل پنجم: رهایش
  • فصل ششم: همزمانی
  • فصل هفتم: گذشت و رحمت

نام کتاب :درمان با عرفان

نوشته های مشابه

نویسندگان : Wayne Dyer (وین دایر)

حجم قابل دانلود : 696 MB
همین الان کتاب صوتی درمان با عرفان اثر وین دایر را خریداره کرده و گوش کنید
 

از داشتن این کتاب با ارزش بهره مند شوید

قیمت اصلی این محصول  29000 هزارتومان

قیمت با تخفیف ویژه 19000 هزارتومان (نوزده هزار تومان)

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

 

3box

ویدیو معرفی و آشنایی بیشتر با دکتر وین دایر رو از اینجا ملاحضه کنید 👇👇

وین دایر کیست؟,دانلود کتاب‌های وین دایر,زندگینامه دکتر وین دایر
دانلود ویدیو دکتر وین دایر

گزیده ای از کتاب درمان با عرفان نوشته دکتر وین دایر :

– شما هم اکنون همه چیزهستید و دارای آنچه برای نیکبختی،موفقیت ورضایت خاطر مورد نیاز است می باشید و نیز هرچه را برای هدفهای بلندپایه شمالازم است دارید.اگرنیازهای اساسی شما برآورده شوند وآب وغذا وهوا دراختیار داشته باشید،توان زندگی باسعادت را خواهید داشت.

– خداوند بصورت غذا بر انسان گرسنه نازل می شود.  “گاندی”.

– مامیتوانیم وجود خودرا ارزش نهیم و شکوه وجلا نفس خودرا به خویش تبریک بگوییم وهستی خودرا غنیمت شماریم و بودن خودرا دراین جهان جشن بگیریم.میتوانیم باآنچه بر سرراه ماقرار می گیرد بدون قضاوت درباره خوب یا بد آن برخورد فعالانه داشته باشیم و پندبیاموزیم و رتق و فتق کنیم.نعمات جهان فراوان و بی پایان است و برخورد ما باآنها دراختیار ماست و آزادهستیم که هرگونه که می خواهیم پیرامون آنهابیندیشیم.

– اگرما احساس پوچی میکنیم به این دلیل است که افکار پوچ و بی محتوی در سرداریم و این شیوه تفکر همواره به احساس خلأدرونی ما می افزاید.

– زندگی سرشار ازنعمت و برکت به معنی گردآوری،انباشتن و اندوختن نیست،درعوض،ایجادیک روح بزرگ و یک نگرش احترام آمیز به دریای بیکران و بی حد و مرز نعمات جهان است.

– آگاهانه یا ناآگاهانه هریک ازما به نحوی به دیگری خدمت میکند.اگر باعمد و ارداه عادت خدمتگذاری را درنهاد خود بپرورانیم و باورکنیم تمایل ما برای خدمت به خلق به تدریج افزون میشود و نه تنها به نیکبختی ما باکه به سعادت همه جهان می انجامد. “گاندی”.

– البرت شوایتزر می گوید:”من ازهدف شما درزندگی اطلاعی ندارم اماهمین قدر میدانم تنها آن کسانی ازشما درواقع خوشبخت هستندکه خواست،اراده و راه خدمت به دیگران راآموخته اند”.

– بر هر چیزی که ذهن خود را متمرکز کنیم آن چیز در نزد ما بزرگ می شود.

– والت وایتمن می گوید:” همه فرضیه کائنات به نحو خطاناپذیری متوجه یک نفر و دریکی خلاصه شده و آن شما هستید”.

دانلود کتاب صوتی درمان با عرفان نوشته وین دایر,پرفروش ترین کتاب وین دایر
دانلود کتاب صوتی درمان با عرفان نوشته وین دایر,پرفروش ترین کتاب وین دایر

نام کتاب :درمان با عرفان

نویسندگان : Wayne Dyer (وین دایر)

حجم قابل دانلود : 696 MB
همین الان کتاب صوتی درمان با عرفان اثر وین دایر را خریداره کرده و گوش کنید
 

از داشتن این کتاب با ارزش بهره مند شوید

قیمت اصلی این محصول  29000 هزارتومان

قیمت با تخفیف ویژه 19000 هزارتومان (نوزده هزار تومان)

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

 

3box

 

پشتیبانی سایت;

دوستان عزیز در صورتیکه بعد از خرید هر گونه مشکلی در رابطه با دانلود و دستیابی به فایل ها داشتید،در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید وحداکثر تا ۴۸ ساعت ایمیل تان را چک کنید.به تمامی سوال هایتان رسیدگی میشود.

مهشید کاویانی

خواندنی ها را خواندم،شنیدنی ها را شنیدم و احساس خوبم را پیدا کردم “از آن پس همه ی دنیای من متحول شد” دوست خوبم،من هم یه زمانی از خوشحالی و ثروت دور بودم و از زندگی خسته….اما الان که پر ام از حس خوب و صفای زندگی…دلم میخواد توهم به این حس و حال برسی….پس حتما من رو دنبال کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا