آموزش برونفکنیکتاب صوتی موفقیت

آموزش برونفکنی OBE و رسیدن به تجربه پرواز روح

با فرافکنی اثیری Astral projection  و آموزش برونفکنی OBE (به انگلیسی: OBE:out-of-body experience) در خدمت تون هستیم.خروج کالبد اختری از کالبد فیزیکی و اثیری به طرق مختلفی صورت میگیرد و این خروج میتواند هوشیارانه و با اداره انسان باشد یا میتواند بصورت غیر ارادی رخ دهد. بر همین اساس برون‌فکنی را میتوان بر دو نوع برون‌فکنی ارادی و برون‌فکنی غیر ارادی تقسیم کرد.

برونفکنی کالبد اختری چنانچه با اراده و اشتیاق زیادی دنبال بشه نتایجی شگرف تو زندگی شخصی فرد میذاره .روشهای زیادی برای انجام این کار هست ولی در این فایل صوتی آموزش برونفکنی و پرواز روح تجربه چند ساله و کاملا عملی خودم رو در اختیارتون قرار میدهم و مطمین هستم که شماهم با کمی تمرین و حوصله میتونید به تجربه خروج روح از بدن برسید.

out-body-experience-feel-like
out-body-experience-feel-like
آموزش برونفکنی OBE و رسیدن به تجربه پرواز روح

برونفکنی ارادی چیست؟

برون‌فکنی ارادی به این صورت است که شخص زمانی که در خلسه عمیقی فرو می‌رود و یا در حالت خواب و بیداری قرار میگیرد با استفاده از تکنیک‌های خاصی، اراده خروج کالبد اختری از جسم می‌نماید و با تلاش شخص، کالبد اختری از جسم خارج می‌شود و پا به دنیای ماوراء فیزیک می‌گذارد.

برون‌فکنی ارادی بر خلاف برون‌فکنی غیر ارادی کار ساده‌ای نیست و شخص باید پس انجام تمرینات جهت آماده سازی کالبد اثیری (انرژی) و نیز انجام تمرینات مربوط به تمرکز و تمرین رفتن به خلسه عمیق، خود را آماده برون‌فکنی ارادی سازد. پس از اینکه شخص آماده انجام برون‌فکنی شد می‌تواند با آرمیده کردن کالبد فیزیکی خود و تمرکز شدید کالبد اثیری را به فعالیت انرژیایی واداشته و سپس با انجام تکنیک‌های خاص برون‌فکنی، از جسم خارج شود. این طریق برون‌فکنی، در نیازمند تمرینات درست و صبر و حوصله است و اشخاص اغلب در در اوایل و یا اواسط راه ناامید می‌شوند به همین جهت آموزش برونفکنی به صورت عملی را در قالب فایل صوتی براتون آماده کردیم تا شما هم  بتونید راحت تر برونفکنی داشته باشید.

داشتن توانایی برون فکنی ارادی، یک امتیاز بسیار خاص و ویژه برای شخص محسوب می‌شود و این امتیاز، شخص برون‌فکن را از 99 درصد مردم دنیا متمایز و برتر می‌سازد و باعث می‌شود ادراک شخص از زندگی در این دینا و زندگی در دنیای آخرت، به طرز شگفت‌انگیزی بالا رود. عرفا، سالکان طریق، مرتاضان هندی، بودیسم‌ها و اشخاص وارسته معنوی، دارای توانایی برون‌فکنی ارادی هستند به همین سبب نگرش آنها به دنیا و زندگی در دنیای فیزیکی، تفاوت بسیار و آشکاری با مردم عادی دارد.

 

چگونه می توانید برونفکنی OBE و رسیدن به تجربه پرواز روح رو یاد بگیرید؟

تجربه خروج روح از بدن یا فرافکنی اثیری چیزی است که همه باید حداقل یک بار تجربه کنند. این تجربه تنها و رضایت‌بخش‌ترین تجربه‌ برای روح است زیرا به شما اجازه می‌دهد با همه چیز در کائنات ارتباط برقرار کنید. از ملاقات با راهنماها، فرشتگان و موجودات ۵ بعدی تا تجربه‌ی کامل یکی شدن با خود خلقت! تجربه‌ی خروج روح از بدن شما را به حالت طبیعی‌تان، قبل از داشتن جسم و ظاهر انسانی برمی‌گرداند.

حدود ۱۰ سال پیش،علاقه شدیدی به مباحث متافیزیک و ماوراطبیعه پیدا کردم،کتاب های زیادی رو مطالعه کردم و در طول این ۱۰ سال بارها رو بارها تمرینات برون فکنی رو انجام دادم.اوایل تمرینات رو خوب بلد نبودم و به دلیل نبود منبعی کامل برای یادگیری مجبور به گسترش تجربیات شخصی ام بودم.خوشبختانه در اثر تمرینات زیاد و علاقه شدید خیلی زود تونستم پیشرفت کنم و تجربه پرواز روح داشته باشم.حال پس از گذشت این سالها تصمیم گرفتم،آموزش کامل نحوه ی برون فکنی و پرواز روح رو آماده کنم و در اختیار شما دوست عزیز قرار بدم تا شما هم بتونید چنین تجربه شگفت انگیزی رو داشته باشید.

در این فایل صوتی چه چیزهایی رو کسب میکنید:

 مراحل برون فکنی و نحوه ایجاد حس سبکی

تکنیک های پرواز روح،نکات و جزییات برون فکنی

 تجربیات واقعی و روش های تست شده

برای تجربه حس سبکی و پرواز روح آماده اید؟

اگر جوابتان بله است،حتما از فایل صوتی موزش خارج کردن روح از بدن و تجربه پرواز روح استفاده کنید.

  • فایل صوتی آموزش برون فکنی و پرواز روح واقعی
    فایل صوتی آموزش برون فکنی و پرواز روح واقعی

نام فایل صوتی : آموزش تجربه خروج روح از بدن Out of Body Experiences

حجم قابل دانلود : 83 MB
 مدت زمان فایل صوتی آموزش خروج روح از بدن ۳۶ دقیقه
همین الان فایل صوتی آموزش خروج روح از بدن را خریداره کرده و گوش کنید
 

از داشتن این فایل صوتی با ارزش بهره مند شوید

قیمت اصلی این محصول  49000 هزارتومان

قیمت با تخفیف ویژه 29000 هزارتومان (بیست و نه هزار تومان)

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

 

3box

بخشی از تجربه پرواز روح برگرفته از کتاب دینامیک اختری از رابرت بروس:

بروس چنان که می گوید از پنج سالگی تجربه برون فکنی روح داشته! تا الان که مردی کهن سال است صدها بار این پدیده را تجربه کرده. در طی این دهه ها تجربه های متنوع و عجیب و غریبی از ماوراء طبیعه و عوالمی که در لسان معنویت جدید «عوالم اختری» (astral planes) نام دارد داشته است.

“با رها شدن از کالبد فیزیکی پس از خروج راحت، در حالی که به آسانی شناور بودم چند گام جلوتر از جایی که نشسته بودم، قرار گرفتم. در این فاصاله، کالبد زمان واقعی ام فعالیت سنگینی از طریق مرکز قلبم بازتاب داده بود. این مرکز به علت شارش انرژی از سوی کالبد فیزیکی / اثیری به درونش به شدت می تپید. مثل این بود که یک موتور بنزینی کوچک درون قفسه ی سینه ام کار می کند. وقتی در طول اتاق شناور شدم، موتور کوچک درون قفسه ی سینه ام با سرعت بیشتری کار کرد تا با سرعت من هماهنگ شود و زمانی که متوقف شدم دوباره کند تر شد تا این که به سرعت تپش یکنواختی رسید.
از دیوار نزدیک پنجره گذشتم و به درون تاریکی یک شب مرطوب بارانی و پر باد قدم گذاشتم. چه احسااس نمناک باشکوهی! در حالی که جلوی باغچه ی خانه شناور بودم، میتوانستم باران را که از میانم می گذشت احساس کنم، ببویم و بچشم. همه جا از صداها ، بوها و مزه های نیروبخش باران، رطوبت ، گیاهان، درختان و خاک و سبزه اشباع شده بود. این باران بویی بسیار قوی داشت، چندین برابر آن مقداری که در کالبد فیزیکی می توانستم دریافت کنم.
شب شسته شده از باران مرا از نوعی انرژی شاد و شگفت انگیز سرشار کرد. چنین سرزنده و خارج از کالبد بودن در چنان شب باشکوهی احساسی عالی به من داد.
دینامیک اختری/ رابرت بروس”

برون‌فکنی (پرواز روح)
برون‌فکنی (پرواز روح)
آموزش پرواز روح سریع

ذهن ابزار آگاهی است. جایی که ذهن ابراز وجود می کند عقل درمانده خواهد شد. عقل بدون دلیل نمی تواند باور و کند، ولی ذهن فقط با کمی اراده، بزرگترین ایده ها را به واقعیت بدل می سازد. ذهن حتی بی دلیل و غیرقابل اثبات توان ساختن خیلی چیزها را دارد واین نیرویی است که از عقل بر نمی آید. از عقل به شکل محدود و در حد معادلات می توان برداشت نمود، حال آنکه ذهن بدون درگیری با هر گونه معادله ای، فقط کافیست که در ارتعاشی مناسب آن خواسته را تصـور کند. هر تصوری، برای ذهن شدنی و ساختنی است. با ارسال و نفوذ ارتعاش و فرکانسهای خاص، می توان از ذهن نتایجی غیر قابل باور را انتظار داشت.

برونفکنی امکانی که است همه انسانها دارای آن هستند و همه بصورت بالقوه توانایی برونفکنی را دارند و فقط تفاوت در استعداد آنها برای انجام برونفکنی هستند. برخی افراد دارای استعداد بالایی در این زمینه میباشند به همین دلیل خیلی زودتر و با تمرین کمتر موفق به برونفکنی میشوند اما برخی دیگر استعدادخوبی در این زمینه ندارند  بنابرین به نسبت استعدادشان میبایست تمرینات بیشتری در مدت زمان طولانی تری انجام دهند تا موفق به برونفکنی بشوند. در هر صورت کم استعدادترین افراد نیز حداقل دو بار در عمر خود در خواب برونفکنی (غیر ارادی) کردند. پس همه ما قابلیت برونفکنی داریم و تنها کاری که باید انجام دهیم کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پدیده و مهمتر از همه انجام تمرینات لازم برای فعلیت یافتن توانایی برونفکنی است.

فایل ویددیو ای آشنایی با برونفکنی و به تجربه پرواز روح رو از اینجا ملاحضه کنید:

تجربه پرواز روح,پرواز روح در 30 روز,فیلم پرواز روح,آموزش پرواز روح سریع
  • فایل صوتی آموزش برون فکنی و پرواز روح واقعی
    فایل صوتی آموزش برون فکنی و پرواز روح واقعی

نام فایل صوتی : آموزش برونفکنی و تجربه خروج روح از بدن Out of Body Experiences

حجم قابل دانلود : 83 MB
 مدت زمان فایل صوتی آموزش خروج روح از بدن ۳۶ دقیقه
همین الان فایل صوتی آموزش برونفکنی را خریداره کرده و گوش کنید
 

از داشتن این فایل صوتی با ارزش بهره مند شوید

قیمت اصلی این محصول  49000 هزارتومان

قیمت با تخفیف ویژه 29000 هزارتومان (بیست و نه هزار تومان)

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

 

3box

مهشید کاویانی

خواندنی ها را خواندم،شنیدنی ها را شنیدم و احساس خوبم را پیدا کردم “از آن پس همه ی دنیای من متحول شد” دوست خوبم،من هم یه زمانی از خوشحالی و ثروت دور بودم و از زندگی خسته….اما الان که پر ام از حس خوب و صفای زندگی…دلم میخواد توهم به این حس و حال برسی….پس حتما من رو دنبال کن

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام الان ساعت 5:56 صبح هست. من 4:49 از خواب بیدار شدم. اما من هیچ تمرینی نداشتم. و فقط گوشیم ساعت 2 کنار گذاشتم اما به دقیقه نکشید. حس کردم بدنم سنگین شد. بی حس شدم. بعد هم قلبم نزد. تو حالت جسم ماده و غیر ماده بودم. گیر کرد یک ثانیه بعد خود به خود آزاد شدم. پشتم به جسمم بود. میدونستم جسمم پایین هست. اما سوال تو ذهنم بود. که چرا؟ چی شده؟ من چرا بالاتر قرار دارم. شاید تا کمر بالاتر بودم. دستمم آزاد بود. دیوار روبه روم دیدم اما اون دیوار. اصلی نبود تار بود و ماده نبود. یعنی معلوم بود. من نمیتونم بهش احاطه کنم. بعد خواب دیدم. تقربیا 4 تا خواب همش بهم متصل بود. درمورد کشتن یه دختر غریبه به دست خودم. که البته ناشناس هم بود. الان که از خواب بیدار شدم. سردرد شدید دارم. نمیدونم چرا اینطور شدم. خواب عین واقعیت بود. اما سردرنمیارم چی به چیه.
    فقط میدونم الان که دارم تمرکز میکنم و تایپ میکنم دوباره حس بیرون رفتن از کالبدم دارم. کم کم دارم میترسم. یعنی چی.؟ با کوچک ترین تمرکز و سکوت من همین حس بهم القا میشه. انگار قدرت گرفته ذهنم.

    1. سلام دوست گرامی
      شما یک حالتی برون فکنی رو به همراه خواب شفاف تجربه کردید
      جای هیچ نگرانی نیست
      فقط سعی کنید بیشتر از این حالت لذت ببرید و چیزی برای ترسیدن نیست

  2. درضمن حس میکنم امور واجب تری دارم باید چیکار کنم که این حس از بین بره و دوباره مثل قبل بشم؟؟؟

  3. چرا میخوای از این حالت خارج بشی؟چرا ازش لذت نمیبری؟
    من نُه ماه افسردگی حاد داشتم و اقدام به خودکشی،بدون غذا سر میکردم که مثلا بمیرم.تو این حالم بعضی شبا اتفاق میافتاد که احساس کنم دارم میمیرم..دقیقا نُه ماه گذشت و یه روز صب چشامو که باز کردم یه چیزی توی مغزم بهم میگفت باید درست زندگی کنی و این حال بدتو بذاری کنار..بعد اون روز رفتم پیش روانپزشک و روز به روز حالم بهتر شد ولی اتفاقای عجیبی تو خواب واسم میوفتاد..خواب میدیدم دارم قدم میزنم یدفه سرعتم زیاد میشد و بالا میرفتم و تو آسمون با سرعت زیاد پرواز میکردم و دلم هُری میریخت..هر شب اینطوری میگذشت که یه شب باز سرعتم زیاد شد ولی دوبرابر سرعت همیشه و همون لحظه حس کردم که چقد لذت بخشه و دیگه دلم هُری نمیریخت و کنترلش میکردم و بعد برگشتم پشت سرمو نگاه کردم خودمو دیدم که تو تختم خواب بودم..شب بعد همون پرواز اتفاق افتاد ولی چنان سرعت وحشتناکی داشتم که خیلی راحت از زمین خارج شدم و تو یه فضای سیاه معلق بودمو داشتم زمینُ نگاه میکردم..الان سه سال از اون روزا گذشته و هنوزم گاهی اوقات پرواز میکنم ولی دیگه مثل قبل سرعتم زیاد نیست و یکم میتونم تو آسمون بالا برم ولی هیچوقت دلم نخواسته این حس از بین بره و واسه تجربش مشتاقم..نمیدونم اسمشو چی میشه گذاشت و چرا این تجربه هارو داشتم ولی الان بهترین روزای زندگیمو میگذرونم و از روزای افسردگی و حال بدم خجالت میکشم فقط میدونم شروعی بوده برای اینکه قدر خودمو بیشتر بدونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =

دکمه بازگشت به بالا